وبلاگ موبایل
وبلاگ موبایل

وبلاگ موبایل

فلزیاب لورنز دیپ مکس

فلزیاب لورنز دیپ مکس LORENZ DEEPMAX Z1 محصول شرکت LORENZ کشور آلمان میباشد که دارای سیستم GBS پالسی یا ضربه ای می باشد و آن را به یکی از حساسترین و بهترین فلزیاب ها در نوع خود تبدیل کرده است.

دیپ مکس Z1 بهبود یافته است تا ویژگی هایی از جمله حساسیت بالا، مقاومت زیاد و عملکرد آسان را با هم داشته باشد. بنابراین میزان کنترل ها کاهش یافته است و تنظیم ردیاب به تنظیمات کارخانه نیز بهترین نتایج در زمینه ها و موارد زیر را تضمین می کند.
این دستگاه فلزیاب حاصل چندین سال تحقیق و پژوهش و توسعه می باشد. تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این محصول جدید بطور خاص و ویژه در دسته بندیهای جدید دستگاه های تشخیص فلزات و تعدیل زمین ساخته شود بگونه ای که تنها سه دکمه برای عمل کردن این دستگاه کافی است.

سیستم تعدیل زمین ضربه ای (GBS ضربه ای) بطور خاص برای جستجو در عمق زیاد مناسب است. عملکرد این وسیلۀ الکترونیکی تقریباً توسط آب شور، اکثر انواع زمین های معدنی یا تغییرات دما تحت تاثیر قرار نمی گیرد. وسایل الکترونیکی خاص طراحی شده سیگنال های ساطع شده از زمین را کنسل می کنند و سیگنال های ثابت و پایداری از اشیا فلزی را ارائه می کنند. بنابراین دیپ مکس Z1 یک ابزار قابل اعتماد برای تعیین کردن موقعیت اشیا در عمق زیاد و حتی در شرایط محیطی نامناسب می باشد. یک مدار و اتصال الکتریکی برای آن طراحی شده است که مانع از تداخل امواج از خطوط انتقال نیرو می شود و روش نوسان و پالس انتقال نیرو سیگنال های دقیقی را برای تشخیص در عمق زیاد حاصل می سازد.

لورنز دیپ مکس Z1 یک ردیاب تخصصی باکیفیت می باشد و برای بکارگیری توسط کویل های بزرگ و کوچک طراحی شده است. کویل های بزرگ بخاطر میدان مغناطیسی قوی و عمیق ایجاد شده، حداکثر عمق را برای اشیا فلزی بزرگ ارائه می کنند. کویل های کوچک ترجیحاً در هنگام جستجو برای اشیا کوچک مانند سکه های تکی یا تکه ها و قطعات طلا مورد استفاده قرار می گیرند.
این مدل بطور کلی دامنۀ وسیعی از اشیا فلزی غیرآهنی را نشان می دهد. عملکرد بسیار آسان آن توسط نمایشگر LCD پیشرفته آن و میزان حداقل و کم کنترل ها تضمین می شود. همچنین این مدل از ردیاب ویژگی هایی دارد که برای فلزیاب های ضربه ای یا پالسی جدید می باشد. طراحی خوب و ویژه مدارها و وسایل الکترونیکی و کیفیت بالای آن ها در این دستگاه سبب حساسیت زیاد و راحتی استفاده آن شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.