وبلاگ موبایل
وبلاگ موبایل

وبلاگ موبایل

بررسی تخصصی می بند 3 شیائومی

حدودا 1 ماه از معرفی مچ بند هوشمند می بند 3 توسط شیائومی می‌گذرد. این گجت هوشمند تازه با قابلیت‌های پیشرفته‌تری نسبت به نسل قبلی توسعه یافته و به قدری محبوب است که شیائومی ادعا می‌کند موفق شده است از تاریخ عرضه‌اش تا به حال حدودا 1 میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند.

مدت‌ها بود که خبرها از معرفی می بند 3 در سال جاری حکایت داشتند؛ بالاخره امروز شیائومی از نسل جدید دستبند سلامتی خود رونمایی کرد که با نسل قبلی تفاوت بسیاری دارد. طراحی Mi Band 3 تفاوت زیادی با نسل قبلی دارد و نمایش‌گر آن انحنای جالبی به خود گرفته که باعث زیبایی بیشتر دستبند شده است.

دهم خرداد برای شیائومی روز مهمی بود چراکه این سازنده از 3 گوشی پرچمدار تازه پرده برداشت و همچنین تازه‌ترین مچ‌بند هوشمندش را هم تحت عنوان Mi Band 3 رسما معرفی کرد. این مچ بند هوشمند صفحه نمایش OLED بزرگ‌تری دارد و در کنار باتری قدرتمندتر و بزرگ‌تر همچنین از طراحی نوین بهره می‌برد. حالا که مدتی از عرضه آن می‌گذرد، به نظر می‌رسد که مشتریان و کاربران این گجت هوشمند هم با این تغییرات موافق بوده‌اند. خرید می بند 3

وانگ شیانگ، قائم مقام ارشد شیائومی، در توییتر خود اعلام کرد که این سازنده موفق شده است حدودا 1 میلیون دستگاه از مچ بند هوشمند Mi Band 3 را ظرف مدت تنها 17 روز به فروش برساند.

مچ بند هوشمند Mi Band 3 شیائومی حدودا 25 دلار قیمت دارد و ابتدا تنها در نسخه مشکی به بازار راه یافت. فروشگاه‌های رسمی شیائومی از روز گذشته نسخه‌های بیشتری از این محصول دیجیتالی پرطرفدار را در رنگ‌های تازه مانند نارنجی تیره و آبی نفتی در دسترس کاربران قرار داده‌اند. این بندهای رنگی تازه هرکدام 3 دلار قیمت دارند.

گفته می‌شود که بند پلاستیکی مچ بند هوشمند Mi Band 3 پیش از معرفی مورد آزمایش قرار گرفته و حدودا 2000 بار باز و بسته شده است تا میزان مقاومتش تأیید شود. این گجت هوشمند همچنین مجوز IP68 دریافت کرده است و قادر خواهید بود با آن شنا کنید.

مچ بند هوشمند Mi Band 3 به گونه‌ای برنامه ریزی نشده است که اطلاعات تفصیلی و جزئیات فعالیت‌های ورزشی شما را به نمایش بگذارد اما به ساعت، گام شمار، حسگر پایش ضربان قلب و بلوتوث مجهز شده است و می‌تواند نوتیفیکیشن‌های مربوط به اپلیکیشن‌های گوشی و تماس‌های ورودی را به کاربر اعلام کند.

منبع: GSM

تصاویر رندر شده گوشی گلکسی نوت Galaxy Note 9

در روزهای اخیر تصاویر رندر شده متعددی از گوشی پرچمدار Galaxy Note 9 سامسونگ منتشر شدند و آن را در نماهای مختلف به نمایش گذاشتند. اولین سری این تصاویر درواقع قاب محافظ طراحی شده برای این فبلت تازه را به نمایش می‌گذارد اما متاسفانه برند مشخصی روی آن دیده نمی‌شود. سری دوم تصاویر رندر شده Galaxy Note 9 هم شب گذشته منتشر شدند و به نظر می‌رسد که توسط یک فروشنده لوازم جانبی به نام MobileFun به بیرون درز کرده باشند. این کمپانی پیش از این هم مشخصات بسیاری از محصولات هوشمند را پیش از معرفی رسمی منتشر کرده بود و حالا هم قاب محافظ مخصوص گوشی Galaxy Note 9 را به فروش می‌رساند. این قاب‌های محافظ از قیمت 11.49 تا 33.49 دلار در وب‌سایت فروشگاهی مذکور در دسترس قرار گرفته‌اند. لوازم جانبی Galaxy Note 9

این تصاویر تازه در راستای اغلب شایعه‌هایی هستند که اخیرا درباره Galaxy Note 9 شده‌اند. در همه‌ی رندرهای پیش رو شاهد گوشی بدون حاشیه‌ای هستیم که طبق پیش بینی‌ها به دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی در پنل پشتی مجهز شده و حسگر اثرانگشت آن هم برخلاف نسل قبلی به زیر این ماژول منتقل شده است. گوشی  Galaxy Note 9 در همه تصاویر رندرشده قاب‌های برند Olixar در رنگ مشکی دیده می‌شود و براساس تازه‌ترین گزارش‌ها در این باره پیش بینی می‌شود سامسونگ فبلت تازه خود را در 5 رنگ مختلف معرفی کند. نمای کلی فبلت Galaxy Note 9 شبیه Galaxy Note 8 به نظر می‌رسد و مانند آن از پنل نمایش اینفینیتی و نسبت تصویر 18.5:9 پشتیبانی می‌کند. پنل نمایش این فبلت پرچمدار از کناره‌های بدنه کمی خمیده طراحی شده است و حاشیه‌های آن نسبت به نسل قبلی باریک‎تر شده‌اند.

کمپانی سامسونگ اخیرا تأیید کرد که قصد دارد 9 اوت (18 مرداد) در خلال برگزاری رویداد آنپکد در نیویورک از فبلت پرچمدار Galaxy Note 9 پرده بردارد. انتظار می‌رود این پرچمدار تازه هم مانند Galaxy S9 و S9 Plus که ابتدای سال جاری معرفی شدند، براساس بازار هدف از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 یا اگزینوس 9810 قدرت بگیرد. نسخه استاندارد Galaxy Note 9 احتمالا 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و البته از درگاه کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته می‌شود که ظرفیت باتری Note 9 معادل 4000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است و این گوشی به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 8.1 و پوسته اختصاصی Samsung Experience 9.5 بهره می‌برد.

منبع: gsm

قیمت نواع قاب گوشی p smart

قاب P Smart

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart فوق از برند معتبر و شناخته شده X-Level هست که کیفیت آن بسیار شناخته شده است. قاب P Smart از مواد اولیه سیلیکونی بسیار مرغوب تولید شده است, در هر شرایطی از گوشی P Smart شما محافظت می‌کند.

کیفیت و کارایی

به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای قاب گوشی p smart جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی تعبیه شده است و هیچ گونه مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. به دلیل مهندسی ساخت بالا این قاب گوشی, در قسمت دکمه ها به گونه ساخته شده است که هنگام استفاده از کلیدهای گوشی مانند صدا و پاور نیاز به فشار مضاعف نیست.

محافظت 360 درجه

مهندسی ساخت قاب هواوی P Smart به گونه ای است که تمام اطراف گوشی تا لبه صفحه نمایش را پوشش می‌دهد و به بهترین نحو از اطراف گوشی محافظت می‌کند که به عبارتی به آن محافظت 360 درجه می‌گویند.

خرید قاب محافظ هواوی Huawei P Smart

نازک و سبک وزن

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart مارک X-Level سری Guardian با کیفیت بسیار بالا و جنس نرم که طراحی زیبا و ظریف دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و از زیبایی آن کاسته نمی‌شود.

جنس لطیف و ضد لک

به دلیل استفاده از مواد خاص در تولید قاب Huawei P Smart هنگام لمس آن احساس خوشایندی به شما دست می‌دهد. همچنین کیفیت بالا محصول باعث می‌شود قاب محافظ به راحتی لکه های انگشت دست و لکه آب را جذب نکند.

همیشه فراتر از بهترین سطح

برند X-Level در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال فعالیت دارد. این شرکت از سال 2011 در کشور چین به عنوان یک شرکت کوچک شروع به کار کرد و محصولات مدرن و با کیفیت آن خیلی زود توجه همگان را به سمت خود جلب کرد. حالا این برند تبدیل به شرکت بزرگ و واحد در زمینه تولید انواع لوازم جانبی شامل قاب گوشی و… شده است.

ویژگی های قاب محافظ هواوی Huawei P Smart مارک X-Level در یک نگاه:

استفاده از مواد اولیه مرغوب

سطح مات

ضد اثر انگشت و لکه آب

ضد گرد و غبار

عدم بزرگ و حجیم کردن گوشی

نصب و جداسازی آسان

قیمت طراحی سایت خدمات مجالس در کرج

طراحی سایت خدمات مجالس در کرج

در زندگی امروزی برگزاری مجالس مختلف از پراهمیت ترین خواسته های انسانی شده است . بسیاری از این مجالس بسیار ویژه برگزار می شوند و افراد شرکت کننده هیچ‌گاه آن‌ها را فراموش نمی‌کنند. دیگر امروز افراد خود برگزاری مجالس را به عهده نمیگیرند و همین انگیزه باعث شده است تا گروه‌های خاصی تحت عنوان‌های تشریفات مجالس و یا برگزارکنندگان مجالس، بصورت حرفه ای تر، مسئولیت کامل برگزاری جشن‌ها را بر عهده گیرند.   از طرفی رقابت در زمینه خدمات تشریفات و خدمات مجالس بسیار زیاد شده است. افراد فعال در این زمینه از هر فرصتی برای ارائه نمونه کارهای خود به مشتریان و افراد علاقه مند استفاده میکنند. بی اغراق باید گفت که یکی از بهترین و مؤثرترین روشهای معرفی سرویسها و خدمات مجالس داشتن سایت خدمات مجالس است.  با این توصیف طراحی سایت خدمات مجالس و تشریفات نیازمند تجربه و توانمندی ویژه ایست که وینتو بخوبی از عهده آن بر خواهد آمد. در زیر خصوصیات یک طراحی سایت خدمات مجالس را با شما در میان میگذاریم. شما به عنوان کسی که اداره یک مرکز تشریفات را به عهده دارید قادر اید با معرفی خدمات خود در یک سایت حرفه ای خدمات مجالس ، باعث رونق کار و حرفه خود شوید.

امروزه با گستردگی این نوع کسب‌وکارها و روش های متنوع در ارائه خدمات مختلف ، تمامی مشتریان و مخاطبین این حوزه به‌صورت اینترنتی در جستجوی انتخاب بهترین سرویس ها و خدمات هستند. خدمات مجالس و تشریفات بسیار گسترده بوده و خدمات در زمینه برگزاری همایش ها، سمینارها، جشن های فارغ التحصیلی، مراسم عروسی، سالگرد ازدواج، تولدها و میهمانی ها ارائه می گردد. بدلیل تنوع بالا مشتریان پیش از هرچیز با مقایسه خدمات مجالس مختلف در محیط اینترنت نسبت به انتخاب شرکت مورد نظر خود اقدام مینمایند.

رقابت در زمینه خدمات مجالس و تشریفات میطلبد که شما سرویس دهنده گرامی با استفاده از یک سایت خدمات مجالس و تشریفات از رقبای خود عقب نمانید و  به‌راحتی تمامی نمونه‌کارهای موفقتان را به همراه تصاویر و ویدئوهایی از مراسم‌های برگزارشده‌ در اختیار مشتریانتان قرار دهید.

گرافیک سایت خدمات مجالس

به دلیل ماهیت تشریفاتی و ویژه‌ای که سایت های خدمات مجالس و تشریفات دارند ضرورت دارد که برای جذب کاربران از رنگ‌های مختلف و گوناگونی جهت ایجاد فضایی شاد و بانشاط و درعین‌حال شکیل که باعث جلب نظر و توجه متقاضیان و علاقه‌مندان گردد استفاده کنیم تا مشتریان سایت بتوانند از خدماتی که شما در طراحی سایت خدمات مجالس خود ارائه نموده اید استفاده کنند.

اگر شما در زمینه خدمات مجالس فعالیت میکنید, اطمینان داشته باشید که رقبای شما با داشتن یک وب سایت خوب خدمات تشریفات و رعایت استاندارد و داشتن رتبه عالی در زمینه خدمات مجالس, براحتی گوی سبقت را از شما ربوده اند و مشتریان بسیار زیادی را از این بستر هر روزه جلب میکنند. با این توصیف توصیه میکنیم که به فکر طراحی یک وب سایت ایده آل خدمات مجالس باشید تا در نهایت کسب و کار شما نیز رونق تازه ای بگیرد.

طراحی سایت خدمات تشریفات - طراحی سایت خدمات مجالس

حرفه ای جلوه کنید

در سایت خدمات مجالس موفق باید هدف اصلی از طراحی، معرفی حرفه‌ای خدمات مجالس شما  و توانمندی گروه‌هایی که با شما همکاری می‌کنند و البته امکانات و آپشن‌های ویژه خودتان قرار دهید .

به تجربه ثابت شده است که این کار در شمارا از انجام تبلیغات و بازاریابی‌های مختلف بی‌نیاز میکند و البته صرفه‌جویی خوبی در مخارج شما ایجاد مینماید. همچنین در طراحی سایت خدمات مجالس برای معرفی حرفه ای تر  خدمات به مشتریان خود  میبایست با استفاده از دسته‌بندی‌های متفاوت منوهای متنوع پذیرایی را در سطوح مختلف قیمتی از پایین تا بالا به مشتری های خود ارائه نمایید.

همچنین با ایجاد تنوعی از گالری تصاویر کامل نیز می‌توان اقدام به جذب مشتریان خود کنید. پیشنهاد میکنیم که در هر صفحه سایت علاوه برقرار دادن محتوای مخصوص هر صفحه ،تصاویر مربوطه را به‌صورت ویژه و سفارشی‌سازی شده برای مشاهده مشتری در دسترس قرار دهید.

 

از دیگر خدماتی که در یک وب سایت خدمات مجالس میتوان ارائه کرد, معرفی مکان ها و باغ هایی میباشد که بازدید کنندگان وب سایت شما میخواهند که برای میهمانی ها و جشن های خود نیز از آنها استفاده نمایند. ضمن اینکه می توان با ارائه مطالب مفید در قالب وبلاگ در زمینه های مختلف به مشتریان ایده داد و به آن ها در انتخاب بهتر خدمات یاری رساند.

 

ویژگی های یک سایت خدمات و مجالس

  • گرافیک زیبا و جذاب و شکیل سایت
  • معرفی کامل شما و خدماتتان
  • امکان معرفی کامل مکان‌های ارائه‌دهنده مجالس به‌صورت گالری‌های تصویری و ویدئویی
  • ارائه منوی غذای به همراه توضیحات لازم
  • نمایش نمونه مراسمات و مجالس برگزارشده قبلی
  • پشتیبانی و ارتباط با کاربران
  • معرفی کترینگ
  • امکان نمایش آدرس‌های تمامی مکان‌های مجالس بر روی نقشه‌های اینترنتی
  • معرفی کامل خدمات مانند: تزئینات ماشین عروس، ساقدوش، فیلم‌برداری و عکس‌برداری، موسیقی، کیک، سفره عقد، کافی شاپ با تصاویر هر یک
  • صفحه تماس با ما با نقشه گوگل

بهینه سازی و سئو سایت خدمات مجالس

یک سایت خدمات مجالس با طراحی و محتوا تکمیل نمیشود. شما نیازمند بازدید کننده و جذب مشتری هستید. اینجاست که نقش سئو در طراحی سایت خدمات مجالس پر رنگ می شود.با یک بهینه سازی خوب و سئو استاندارد در هنگام جستجوی عباراتی مانند برگزاری مراسمات جشن، خدمات مجالس ، و … وب‌سایت شما جز پیشنهادهای اول گوگل به مشتری خواهد بود. سئوی خوب سبب پربازدید شدن وب‌سایتتان و متعاقبا پررونق شدن کارتان می‌گردد چراکه اکثر ترافیک ورودی به وب‌سایت‌ها از طریق موتورهای جستجویی نظیر گوگل منتقل می‌شود.

 

در طراحی سایت خدمات مجالس همچنین موارد دیگری نظیر کیفیت سرور، سرعت سایت، قابلیت نمایش درست و بهینه در موبایل و… نیز میبایست در طراحی لحاظ شود. توصیه میکنیم برای دوری از این پیچیدگی‌ها و داشتن یک وب‌سایت کامل،  کار طراحی وب‌سایتتان را به متخصصان باتجربه این حوزه بسپارید تا با طراحی و پیاده‌سازی مناسب خواسته‌های شما در کنار موارد فنی، یک وب‌سایت باکیفیت برای شما به ارمغان آورند. برای طراحی سایت حرفه ای خدمات مجالس با کارشناسان وینتو تماس بگیرید.

فلزیاب لورنز دیپ مکس

فلزیاب لورنز دیپ مکس LORENZ DEEPMAX Z1 محصول شرکت LORENZ کشور آلمان میباشد که دارای سیستم GBS پالسی یا ضربه ای می باشد و آن را به یکی از حساسترین و بهترین فلزیاب ها در نوع خود تبدیل کرده است.

دیپ مکس Z1 بهبود یافته است تا ویژگی هایی از جمله حساسیت بالا، مقاومت زیاد و عملکرد آسان را با هم داشته باشد. بنابراین میزان کنترل ها کاهش یافته است و تنظیم ردیاب به تنظیمات کارخانه نیز بهترین نتایج در زمینه ها و موارد زیر را تضمین می کند.
این دستگاه فلزیاب حاصل چندین سال تحقیق و پژوهش و توسعه می باشد. تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این محصول جدید بطور خاص و ویژه در دسته بندیهای جدید دستگاه های تشخیص فلزات و تعدیل زمین ساخته شود بگونه ای که تنها سه دکمه برای عمل کردن این دستگاه کافی است.

سیستم تعدیل زمین ضربه ای (GBS ضربه ای) بطور خاص برای جستجو در عمق زیاد مناسب است. عملکرد این وسیلۀ الکترونیکی تقریباً توسط آب شور، اکثر انواع زمین های معدنی یا تغییرات دما تحت تاثیر قرار نمی گیرد. وسایل الکترونیکی خاص طراحی شده سیگنال های ساطع شده از زمین را کنسل می کنند و سیگنال های ثابت و پایداری از اشیا فلزی را ارائه می کنند. بنابراین دیپ مکس Z1 یک ابزار قابل اعتماد برای تعیین کردن موقعیت اشیا در عمق زیاد و حتی در شرایط محیطی نامناسب می باشد. یک مدار و اتصال الکتریکی برای آن طراحی شده است که مانع از تداخل امواج از خطوط انتقال نیرو می شود و روش نوسان و پالس انتقال نیرو سیگنال های دقیقی را برای تشخیص در عمق زیاد حاصل می سازد.

لورنز دیپ مکس Z1 یک ردیاب تخصصی باکیفیت می باشد و برای بکارگیری توسط کویل های بزرگ و کوچک طراحی شده است. کویل های بزرگ بخاطر میدان مغناطیسی قوی و عمیق ایجاد شده، حداکثر عمق را برای اشیا فلزی بزرگ ارائه می کنند. کویل های کوچک ترجیحاً در هنگام جستجو برای اشیا کوچک مانند سکه های تکی یا تکه ها و قطعات طلا مورد استفاده قرار می گیرند.
این مدل بطور کلی دامنۀ وسیعی از اشیا فلزی غیرآهنی را نشان می دهد. عملکرد بسیار آسان آن توسط نمایشگر LCD پیشرفته آن و میزان حداقل و کم کنترل ها تضمین می شود. همچنین این مدل از ردیاب ویژگی هایی دارد که برای فلزیاب های ضربه ای یا پالسی جدید می باشد. طراحی خوب و ویژه مدارها و وسایل الکترونیکی و کیفیت بالای آن ها در این دستگاه سبب حساسیت زیاد و راحتی استفاده آن شده است.