وبلاگ موبایل
وبلاگ موبایل

وبلاگ موبایل

قیمت و خرید می بند 3 شیائومی

نسل جدید دستبند سلامتی هوشمند شیائومی یعنی می بند 3 (Mi Band 3) نسب به مدل پیشین ارتقا یافته است. صفحه نمایش بزرگ تر با ابعاد 0.78 اینچ و لمسی OLED از بارزترین بروز رسانی های دستبند شیائومی می بند 3 Xiaomi Mi Band 3 است.

از دیگر ویژگی های جدید دستبند می بند 3 (Mi Band 3) خواندن پیام ها, پاسخ گویی به تماس و  پیش بینی هواشناسی است. همانند مدل پیشین, Mi Band 3 دارای سنسور ضربان قلب, گام شمار و کنترل فعالیت های بدنی است.

باتری می بند 3 نیز ارتقا یافته است, به گفته شیائومی با یکبار شارژ تا 20 روز می‌توانید از آن استفاده کنید.

خرید و قیمت می بند 3 در هایتل

قیمت و خرید می بند 3

طراحی دستبند می بند 3

صفحه نمایش Mi Band 3 کمی خمیده است که باعث زیبایی بیشتر آن شده است. نمایشگر 0.78 اینچ دارد. کیفیت تاچ صفحه نمایش بسیار خوب است و جا به حایی بین منو ها نرم و روان انجام می‌شود.

رنگ بندی های متنوع مشکی, سرمه ای, قرمز هر سلیقه ای را راضی می‌کند. ابعاد دستبند می بند 3 برابر با 128X80 میلی‌متر است, کمی بزرگ تر از نسل قبلی است اما همچنان به خوبی روی دست قرار می‌گیرد.

می بند 3 فقط 20 گرم وزن دارد و هنگام قرار گرفتن روی مچ دست شاید آن را احساس نکنید.

امکانات دستبند Mi Band 3

دستبند شیائومی می بند Xiaomi Mi Band 3 امکانات بیشتر از نسل قبل خود دارد, امکان مشاهده نام تماس گیرنده وجود دارد, همچنین می‌توان تماس های ورودی را قطع کرد. علاوه بر آن امکان پیش بینی وضعیت آب و هوا از دیگر قابلیت های جدید دستند شیائومی می بند 3 است.

دستبند می بند ۳ برای ورزشکاران و افرادی که به دنبال تناسب اندام هستند با داشتن امکاناتی چون میزان مسافت پیموده شده و کالری سوزانده شده بسیار مناسب است.

امکان سنجش کیفیت خواب از دیگر ویژگی های می بند شیائومی است. با استفاده از امکان سنجش ضربان قلب بصورت دستی یا اتوماتیک می‌توانید میزان ضربان قلب در زوز, هفته, ماه های گذشته را مشاهده کنید. امکان تفکیک نوع فعالیت وجود دارد به عنوان مثال می‌توان مشخص کرد در حال دویدن در خانه, خارج از منرل یا روی تردمیل هستید.

می‌توانید تنظیم کنید اگر ضربان قلب شما بیشتر از میزان تعیین شده رفت به شما هشدار بدهد.

قیمت دستبند می بند 3

امکان قفل شدن صفحه نمایش نیز به نسل جدید دستبند شیائومی افزوده شده, برای باز کردن قفل صفحه نمایش باید صفحه را رو به بالا لمس کنید.

می بند 3 (Mi Band 3) همانند ساعت های هوشمند با بلند کردن دست صفحه نمایش آن روشن می‌شود.

برای نمایش تعداد گام‌ ها, آب و هوا, مسافت طی‌ شده, زمان, کالری مصرف‌ شده, ضربان قلب, اعلانات و غیره باید صفحه رو به بالا یا پایین و راست یا چپ بکشید.

سنسور سنجش ضربان قلب, NFC و بلوتوث نسخه‌ ۴٫۲ از دیگر قابلیت‌های دستبند جدید شیائومی است. توجه داشته باشید نسخه NFC دار بصورت مدل جدا و با قیمت بالاتر عرضه می‌شود. از قابلیت NFC برای پرداخت های بیسیم قابل استفاده است.

ضد آب و رطوبت

دستبند شیائومی می بند Mi Band 3 در برابر رطوبت مقاوم است و تا عمق 50 متر می‌توان زیر آب بدون افت کیفیت از آن استفاده کرد.

مقرون به صرفه

شیائومی چهار سال پیش وارد بازار محصولات پوشیدنی شد. نسل اول می بند فقط 15 دلار قیمت داشت و این کمترین قیمت در میان رقبا بود, با همان امکانات و بلکه بیشتر. می بند به یکی محبوب‌ترین محصولات شیائومی تبدیل شده است. این شرکت در سال 2016 نسخه جدید را با نام می‌بند 2 با نمایشگر LED و قیمت کمتر از 25 دلار را معرفی کرد.

هم اکنون شیائومی در سال 2018 مدل جدید دستنبد می بند 3 را معرفی و روانه بازار کرده است. مدل جدید با وجود صفحه نمایش بزرگتر, سنسور ضربان قلب بهتر, مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر همان 25 دلار قیمت گذاری شده است.

اگر بخواهید برای ردیابی عملکرد ورزشی و فعالیت های روزمره خود دستگاهی تهیه کنید که امکاناتی مانند نمایش ضربان قلب داشته باشد, باید بیشتر 100 دلار هزینه کنید. در حالی که می‌توان شیائومی می بند 3 را با یک چهارم قیمت و با همان امکانات تهیه کنید. می بند دومین محصول پرفروش دنیا در زمینه محصولات پوشیدنی است.

شیائومی در سه ماهه اول 2018 بیش از 3 میلیون و 700 هزار می بند 3 فروخته است. بیش از 1 میلیون فروش فقط در دو هفته اول عرضه در چین بوده است. این حجم از فروش نشان از محبوبیت بالا می بند است.

طول عمر باتری

شیائومی می بند 3 با باتری 110 میلی آمپر تولید شده است. ما از این دستبند سلامتی به مدت دو هفته برای مقاله نهایی استفاده کردیم و بعد از آن دوره 72% باتری داشت.

باتری دستبند شیائومی می بند 3  پر بود و استفاده‌ی باتری آن بعد از دو هفته استفاده سنگین، نشان می­دهد که با یک بار شارژ کامل آن حداقل یک ماه تا شش هفته شارژ داشته باشد.

شیائومی اعلام کرده که این دستگاه تا 20 روز در حالت استندبای خواهد ماند، اما بعد از استفاده از آن ما دریافتیم که بسیار بیش از این مدت باتری خواهد داشت و شما مانند برخی از دیگر ردیاب­ها نیازمند به شارژ دستگاه در هر روز نیستید.

شما باید شیائومی می بند 3  را خارج از باند خود قرار دهید و آن را به یک شارژر اختصاصی وصل کنید، بنابراین با میکرو USB یا کابل USB-C شما کار نخواهد کرد.

شیائومی می بند 3 بسیار سریع شارژ می­شود به طوری که دیدیم در عرض نیم ساعت شارژ آن از 50% به 100% رسید. این دستگاه دیر به دیر نیاز به شارژ دارد ولی باید مواظب باشید که شارژ ان را گم نکنید چون قادر به شارژ با شارژر دیگر وسایل الکترونیکی نخواهید بود.

استفاده از شیائومی می بند 3 مانند تجربه­­ی استفاده از دیگر دستبندهای سلامتی رده بالا نیست. اما اگر به دنبال یک دستبند سلامتی با امکانات اولیه و ارزان قیمت هستید همچنان می‌تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

شما با همراه داشتن شیائومی می بند 3 وزنی بر روی مچ دست خود حس نمی­کنید و طیف وسیعی از ­امکانات را در اختیار خواهید داشت، اگر نگران چیزهایی مانند دانستن تعداد قدم‌های خود در طول روز هستید این دستگاه شما را راضی میکند. و همچنین مانند دیگر محصولات شیائومی قیمت آن مهمترین ویژگی آن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.